Jumaat, April 09, 2010

KURSUS DI INTURA, INTAN SUNGAI PETANI (KURSUS DESKTOP PRODUCTIVITY -WORD PROCESSING)

Kursus di INTAN kali nie memang best...rupanya banyak benda yang saya tak tahu mengenai Word 2007...last minute, jadi bidan terjun untuk MC penyerahan sijil...Apapun terima kasih kepada PPAPP dan INTAN sbb bagi peluang kepada saya untuk menjalani kursus dan menimba ilmu sepanjang kursus ini.
Sekiranya sesiapa yang inginkan sedikit nota mengenai Microsoft Word 2007, bolehlah emailkan kepada saya di pdsgdua@penanglib.gov.my / adira83@gmail.com...kalau nak nota Kursus Pengurusan Perhubungan Pelanggan pun boleh....tak salah kalau kita kongsikan ilmu yang sedikit nie kepada semua....begitulah ayat lecturer di INTURA....sememangnya tak lokek dengan ilmu yang mereka ada..
apapun...terima kasih kepada semua lecturer kursus yang saya attend seperti Puan Intan, Tuan Haji Azhar, Puan Habibah, Mr. Burn, Pn. Norsilawati dan Pn. Aishah yang sampai skrg kami masih lagi berhubung dlm facebook...Terima kasih juga kepada Puan Shukriah, Miss ooi, Pn. Faudziah dan semua yang memberi pelepasan kepada saya untuk menghadiri kursus² seperti ini....Thanks a lot......

Dengan rakan kursus sekaligus room mate kak Nik

During take 5
Kengkawan kursus
Bidan terjun as MC semasa penyerahan sijil 

Bersama Pn. Norsilawati selaku course lecturer dan En. Johari, Setiausaha Kursus

Mr.Burn....orang kuat BTM di INTURA

0 komen:

Catat Ulasan

Template by:

Free Blog Templates